niedziela, 3 sierpnia 2008

06.

Aktualnie rysuję komiks na MFK, a że regulamin zabrania publikowania pracy przed konkursem, więc brak ilustracji (ale naprawdę jestem zadowolony z efektów, skromnie przyznam że po raz pierwszy tak dobrze udało mi się położyć kolor na plansze). Wydarzyło się trochę w ostatnim czasie. Jakiś czas temu wysłałem portfolio do agencji Horton Stevens. Dość dawno, odpowiedzi długi czas nie było, więc straciłem już nadzieję na jakikolwiek odzew. Odpowiedź jednak dostałem po jakimś czasie, okazało się że jej brak był spowodowany czynnikami losowymi. I tak oto moje portfolio wisi na stronce agencji (poniżej zrzut ekranu). Pozostaje mi czekać na zlecenia (mam nadzieję że nie za długo).

W międzyczasie napisali o mnie w Dzienniku Polska, wydanie warszawskie. Było trochę kombinacji ze zdobyciem egzemplarza, ale dzięki zaangażowaniu całej rodziny artykuł można oglądnąć poniżej.
Tak więc zajebisty tydzień za mną. Gdyby jeszcze udało mi się skończyć ten komiks na czas, wszystko byłoby pięknie.

1 komentarz:

xsiwyx pisze...

Elo Elo widze ze dajesz sobie rade ;) i tak trzymac jak najdluzej, mam nadzieje ze nie zapomniales o tych biletach na premiere ;)) :P pzrd trzymaj sie chlopaku