sobota, 30 sierpnia 2008

08.

Poniżej można zobaczyć pierwszą planszę, oraz szkice dwóch kolejnych, z czegoś co właśnie smażę. Całość przewiduje na dwa tomiki po ok. 35 stron każdy. "Thriller" to nazwa całości, ale pomimo pozorów będzie to komiks humorystyczny (mam nadzieję) o dość dziwnych doświadczeniach pewnego małżeństwa. Opowiastka długa, ale mam nadzieję że samozaparcia będę miał wystarczająco dużo. W zamiarze mam plan skończenia pierwszego tomu do końca września(fuck!). Czas nauczyć się systematyczności. Będzie ciężko, bo na plecach jeszcze egzamin na prawko (30.IX), i te pojebane testy:/.



2 komentarze:

Paulina pisze...

hehe...dla mnie bomba;) Ty i ten twój grobowy humor:) a nie zapomniałeś że oprócz egzaminu na prawko to jeszcze masz do rozrysowania Quo Vadis;p

Nemofish pisze...

Nie zapomniałem. A ten grobowy humor... no cóż, nie wiem co masz na myśli:D