sobota, 1 sierpnia 2009

14.

Teraz już pewne, od października będę studentem pierwszego roku kierunku film animowany i efekty specjalne w łódzkiej szkole filmowej. Co prawda z przygodami po drodze które nadszarpnęły mi trochę nerwy, no ale liczy się efekt chyba. A z bieżących ogłoszeń, to poniżej można zobaczyć Julesa Winnfielda , odgrywanego przez S.L.Jacksona we wszyscy chyba wiedzą jakim filmie. Przerysowany z jednej z klatek. Za moment powinien powiedzieć coś na kształt: "Sorry, did I break your concentration???". Mam nadzieje że nikt mnie nie oskarży o pogwałcenie kultowej postaci, obrażenie uczuć religijnych, czy tym podobnych rzeczy. A sama ilustracja jest efektem mojego ćwiczenia na dobieranie kolorów (patrząc na obrazek wybierz najbardziej zbliżony kolor nie używając próbnika). Każdy powinien tego spróbować (dopiero teraz zdałem sobie sprawe ile odcieni może mieć skóra).

Brak komentarzy: