sobota, 28 listopada 2009

23.

Wrzucam kolejną porcję projektów do filmu. Do zobaczenia jest Pan Kajman w kilku pozycjach, które na celu maja pokazać jak się ten koleś będzie poruszał. Można też rzucić okiem na kadry ze sceny w której pewnie pojawi się tytuł(który w dalszym ciągu się wymyśla, jeszcze trochę, mam to już na końcu języka). Jako bonus dorzucam też ilustrację którą narysowałem jakiś rok temu, a ostatnio położyłem na nią kolor. Gdzieś na dole jest też zachód słońca. Mam nadzieję że mnie nikt tutaj nie zaszlachtuje, bo jest to ilustracja której fragment próbowałem z głowy odtworzyć (autor oryginału to jakiś typek z deviantarta, jak się dowiem kto dokładnie, to wrzucę tutaj link), aby udowodnić koledze Mateuszowi że to nie takie skomplikowane mocno jest. Chodziło tylko o zachód słońca, bo w oryginale poniżej tego widoczku była jeszcze dość srogo pociśnięta Pani, i niestety ta dolna część jest dla mnie póki co nieosiągalna. Co prawda to co ja zrobiłem, to nie jest też jakieś mistrzostwo, ale jestem zadowolony. Enyoj:)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Michalku podziwiam Cie!! bylebys rozwijal ten talent! i trzymam za Ciebie kciuki ;)) // Siwy

ilona filip pisze...

Gdyby nie Various Art nigdy nie znalazłabym tego bloga. Podziwiam wszystkie Twoje prace. Od dziś będę zaglądać. Pozdrawiam serdecznie ilona filip

Nemofish pisze...

Dobre słowo na początek tygodnia:). Dzięki:D.